Customer Intimacy voor uitzendbureaus: een ongepaste strategie? Customer Intimacy staat voor een goede relatie met je klant, oftewel diegene die de uitzendkracht inhuurt. Dan hebben we het natuurlijk niet over een affectieve relatie, maar over een...

Daar word ik blij van: uitzenders met een specifiek profiel! In de Gelderlander stond donderdag 26 april een artikel over Aandacht Personeelsdiensten in Arnhem. Ineke van Rooij springt ‘in de bres voor starters met een diploma’....

In mijn vorige blog schreef ik dat er volgens Treacy & Wiersema drie strategieën zijn: Operational Excellence, Customer Intimacy en Product Leadership. Vandaag behandel ik de Operational Excellence strategie. Hierbij gaat het om het strakke...

Dat is natuurlijk niet zo, maar ze lijken wel erg op elkaar. Ik doe dan ook een oproep aan de eigenaren van uitzendbureaus om zich te onderscheiden van de rest. Maar hoe doe je dat dan? Treacy...

De FNV pleit voor minder flexibilisering van de arbeid. Dat is de verkeerde discussie. Het gaat niet om meer of minder flexibilisering, maar om meer en beter betaalde arbeid. Meer werk. Daarvoor zijn werkgevers en...